نت نوشته های پرهام

در این وبلاگ در مورد همه چی می خواهم بنویسم

تمامی محتوی این وبلاگ اعم از نوشته ها ، تصاویر و ... توسط پرهام ایجاد یا انتخاب شده و پس از ویرایش و تنظیم توسط والدین در سایت قرار داده می شود.

ادامه مطلب ...

سفر به کندلوس

کندلوس زیبا

سلام دوستان عزیز

آخرین روزهای تابستون و مسافرت به مازندران ،شهر چالوس ،روستای زیبای کندلوس

روستایی با کف سنگفرش و موزه مردم شناسی بسیار جالب که یکی از اهالی روستا جمع آوری کرده

این همه زیبایی این طبیعت بی نظیر , خدایا شکر

ایران ما زیباست

ژوراسیک پارک

سلام دوستان

یه عصر خوب تابستونی به اتفاق مامان و بابا در دوره دایناسورها ، ژوراسیک پارک تهران به آدرس سعادت آباد ،میدان بهرود.

سه ماهی قشنگ

یکی بود یکی نبود. غیر از خدا هیچکس نبود. در آبگیری که آبش از چشمه ای زیبا می آمد، سه ماهی زندگی می کردند. اولی باهوش بود، دومی هم همین طور بود، و موقعی که مشکلی پیش می آمد، فکری می اندیشیدند  و سومی هم دوست داشت همیشه استراحت کند. یک روز دو میهیگیر آمدند تا ناهار بخورند و استراحت کنند. اولین ماهی رفت جلو تا ببیند آن دو به هم چه می گویند، ماهی دید که دارند می گویند، می خواهند آنها را صید کنند. ماهی آمد و گفت آنها می خواهند ما را صید کنند. ماهی دومی و سومی گفتند حتما اشتباه شنیده ای. ماهی اول رفت به چشمه بعد از اینکه آن دو ماهیگیر استراحت کردند و از خواب بیدار شدند، ماهی دوم تازه فهمید که ماجرا از چه قرار است. می خواست که به ماهی سومی بگوید اما نمی توانست بگوید، چون ماهی سوم مشغول بازی کردن بود. ماهی دوم پا به فرار گذاشت ولی ماهی سوم صید شد.

قصه ما به سر رسید - کلاغه به خونه اش نرسید.

بالا رفتیم دوغ بود - پایین اومدیم راست بود.

قصه ما راست بود.

مسافرت عید فطر

سلام

ما تعطیلات عید فطر را در استان گیلان، شهرستان املش گذراندیم. و بین این سفر به ییلاق رفتیم. می خواستیم به روستای ییلاقی جلیسه برویم و در راه از بلوردکان رد شدیم، بعد از  خصیل دشت و هل دشت را پشت سر گذاشتیم و بعد میل اُمام تا رسیدیم به دهستان پیرکوه و بعدش رسیدیم به جلیسه. و بعد به خانه ی یکی از فامیل هایمان رفتیم و موقع برگشت به اُمام رفتیم و آنجا بابام پنیر محلی خرید و برگشتیم به شهرستان املش دهستان البرز.